czwartek, 24 listopada 2011

Restauracja Feat Zabierzów koło Krakowa



Witam. We wcześniejszym poście wspominałam o metamorfozie  lodziarni ze sklepu z meblami w miejsce gdzie serwują pyszne lody. Przy tej okazji wrócę do tematu który realizowałam jakiś czas temu i do tej pory nie stracił na swojej atrakcyjności. W Zabierzowie pod Krakowem w Centrum Biznesu mieściła się stołówka.  Wchodząc tam pierwszy raz nie wierzyłam własnym oczom! W takim miejscu taki lokal? Właśnie. Sami zobaczcie!Tak wygląda teraz :


A tak wyglądało kiedys:






Więc po pierwszym lekkim wstrząsie zaczełam kombinować. Na pewno nie stołówka choc taką pełni funkcje. Wtedy zaczęła sie walka o nazwę i kuchnie. Inwestor stawiał na dobrą jakość i smaczne jedzenie. Myślę ze się to udało. Powstała nazwa "Feat" i piękne logo Justyny Peller. Starałam się zmienić wnętrze odchodząc od poprzedniej kolorystyki i kształtu słupów, a inspiracją był zegar. Pogrupowałam przestrzeń na rożne strefy od kącika kawowego poprzez  szybkie bistro i stół na biznesowy obiad. Większa część sali to stoliki które przeważnie są wszystkie zajęte :) Sami zobaczcie jak to wygląda po dzis dzień.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz